viernes, 9 de abril de 2010

Primeres flors 2010-Primeras flores 2010






Ha arrivat la primavera, amb la mateixa tònica i la mateixa dinàmica de tot l'hivern es a dir, plovent, després d'uns pocs dies benignes, torna a ploure, però ara sembla que ja ve la calor de debó, les plantes fins ara sempre han tingut un sisé sentit per aquestes coses, i també les tortugues que fa pocs dies han despertat de la seva llarga hivernada, com uns quinze dies després d'altres anys, tot s'ha retardat i no sabem ben be si això vol dir que farà mes o menys calor de lo normal. Jo penso que la naturalesa sap molt be el que fa, encara que semble de vegades una mica boja.

Han començat a florir amb timidesa, la Tillandsia tenuifolia i la meravellosa Tillandsia cacticola, en principi no està gens malament, en teoria n'hi ha humitat de sobra, esperem que no es desaprofiti tota aquesta aigua.


Ha llegado la primavera, con la misma tonica y la misma dinámica de todo el invierno, es decir, lloviendo, despues de unos dias benignos, vuelve a llover, pero parece que ahora viene el calor ya en serio, las plantas hasta ahora han tenido un sexto sentido para estas cosas i tambien las tortugas, que hace bien pocos dias han despertado de su larga hivernada, así como quince dias mas tarde que otros años, todo se ha retrasado y no sabemos si eso significa que ara mas o menos calor de lo normal. Yo creo que la naturaleza sabe muy bien siempre lo que hace aunque a veces parezca un poco loca.


Han comenzado a florecer timidamente la Tillandsia tenuifolia y la maravillosa Tillandsia cacticola, como principio no esta mal, en teoria hay humedad de sobra, esperemos que no se desaproveche toda esta agua.

No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails