sábado, 10 de abril de 2010

Aeonium glutinosum


Aeonium glutinosum




Aquest Aeonium glutinosum, ja bastant temps amb mi, encara que sempre m'havia equivocat amb la manera de cultivar-lo, sempre a ple sol, el seu creixement havia segut lent, lentissim, evidentment no vaig caure jo en les condicions ecológiques humides de l'illa de Madeira, d'on és originari i des d'on em va arrivar.


Les fulles son molt apegaloses i malgrat que al posar-lo a l'ombra, he tingut bastant més èxit amb ell, crec que necessitaria fins i tot terra més rica i una humitat molt mes constant per altres imatges que he trobat d'ell exhuberant i amb unes floracions molt mes espectaculars que la meva.


Aeonium glutinosum



Este Aeonium glutinosum, ya lo tengo desde hace bastante tiempo, aunque equivoque desde el principio su cultivo, en mi caso siempre a pleno sol, con lo cual su crecimiento se hacia lentisimo, evidentemente no reparé en las condiciones ecológicas de su lugar de orígen, la isla de Madeira, evidentemente muy humeda y desde don de llegó a mis manos.



Las hojas son muy pegajosas i a pesar de que al ponerlo a la sombra, mejoró mucho su aspecto y tuve mas exitos, creo que necesitaria mas tierra y mas rica, , a juzgar por otras imagenes que he encontrado de esta especie y que distan mucho de mis ejemplares, mas modestos.


No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails