martes, 11 de mayo de 2010

Tillandsia loliacea



Petita espècie argentina, que no destaca especialment i no es trova tampoc amb facilitat, com totes aquestes petites Tillandsies, hi ha que fixar-se be per a descobrir els seus aspectes més intims, per que es perd fàcilment a una col.lecció, el clima mediterrani li es favorable i amb una mica de paciència forma petites matetes molt estètiques.



 La seva floració es groga, produeix llavor en abundància, de fàcil germinació, malgrat que jo no he pogut mantindre l'exit gaire temps encara. es una de les Tillandsies preferides per mi, encara que no se ben be per quins mèrits, potser la seva qualitat de miniatura la fa especialment valuosa.



Pequeña especie argentina, que no destaca especialmente y que tampoco se encuentra con facilidad, como todas las pequeñas Tillandsias, hay que fijarse bien para descubrir sus detalles mas intimos, porque se pierde facilmente en una colección, el clima mediterraneo le es muy favorable i con un poco de paciencia forma pequeñas y esteticas matas. 






Su floración es amarilla, produce abundantes semillas de facil germinación, a pesar de que yo no he podido mantener este exito germinador por mucho tiempo todavia. Es una de mis preferidas, no se bien porque, quizas por su cualidad de miniatura, que la convierte en mas valiosa.

No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails